pátek 5. července 2019

CHEATY The Sims 4 | Dovednosti a kariéra

Ahoj, rozhodla jsem se nejenom natočit video, ale i sepsat článek na to, jak cheatovat dovednosti a kariéru. Tvůrci přichází se stále novým obsahem a moje staré video už nebylo aktuální, proto jsem natočila (hlavně kvůli pochopitelným dotazům z Vaší strany) nové video a přidávám k němu i tento článek pro ty co preferují psanou formu. :)






Takhle sepsat mi to zabralo docela dost času. Někdo by si řekl, že jsem to jenom napsala/nakopírovala na bílý papír, ale pravdou je, že jsem musela hledat a použít obsah z několika zdrojů, protože ne všude byl aktuální či dával smysl... například na jedné české stránce o The Sims měli cheaty na Upíry uplně stejné znění a to : Major_Singing (což je kravina a Zpěv byl přímo nad nimi a někdo to prostě nedotáhl do konce).

Ať Vám nově nabité dovednosti dobře slouží a budu se na Vás těšit zase příště.

NIKA

4 komentáře:

  1. Ahoj proč jsi skončila s YouTubem

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj proč si skončila s youtubem strašně mi chybíš jak kdyby si zmizela z povrchy zemského

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem The Sims 4 taky zapl, když už je to na Xbox Game Pass a překvapilo mě, kolik dalších věcí tam za dobu mojí nečinnosti přibylo. Jasně, není to realita, ale ta nabídka věcí je fakt rozsáhlá. Třeba ekonomika domácnost. Tam fakt chybí už jenom tepelná čerpadla. Přítelkyně k tomu má i nějaké přídavky a tam to je taky úplně o něčem jiném, když se vám otevřou další světy, lokace a možnosti. No vidím to tak, že u toho strávím asi další víkend. :)

    OdpovědětVymazat