neděle 12. března 2017

NOVÁ VÝZVA - #NIKASTAVIDUM - 12.3. -OTEVŘENO-


Ahoj! Jelikož máme první kolo výzvy tvorby pro Vás úspěšně za sebou, rozhodla jsem se, že udělám další kolo. Schválně to startuje v neděli po obědě, aby měli šanci i ti, kdo chodí do školy apod. Tentokrát to ale nebude na rychlost. PROSÍM pečlivě si přečtěte pravidla jak se tentokrát přihlásit.

Poznámka - pro ty co máte staženou hru to nemá smysl, protože by Vám dům do hry nešel vložit.

- Vytvoř do Galerie The Sims 4 rodinu nebo Simíka pro kterého chceš postavit dům (nesmí mít na sobě žádný CC).

- Do popisku rodiny napiš zkráceně jejich příběh, trochu mi popiš jejich vlastnosti a co by v domě nemělo scházet. Samozřejmě nezapomeň na rozpočet.

- Rodinu sdílej do Galerie pod #nikastavidum 


A to je tentokrát vše! :-) Nebojte, budou i další výzvy o tvorbu Simíka atd. :-) Tentokrát chci ale otevřít stavební výzvu, protože v minulém kole byla jenom tvorba Simíka. :-)

Výzva bude otevřena dokud nebude u tohoto postu napsáno -UZAVŘENO- Poté vyberu několik výherců a jejich rodině postavím dům. :) 

14 komentářů:

  1. Niki mám problém mám koupenou hru ale nejde mi nic sdilet do galerie nemuzu ti to poslat v zipu ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi pošli třeba fotku rodiny i s příběhem na fb NIKATS4.

      Vymazat
    2. takže máš taky rodičovskou kontrolu ???

      Vymazat
    3. Já taky, ale nevím jak ji zrušit

      Vymazat
  2. Niki máš super videa ♥:)

    OdpovědětVymazat
  3. Niko můžu se zeptat jestli bys mi nepostavila dům do ts4? Byla bych moc moc ráda kdyby si mi ho postavila

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj nika us sem dál do galerie rodinu
    patacz

    OdpovědětVymazat
  5. NIKČO, potřebuju pomoct chtela bych nasdílet rodinku do galerie ale mám nastavenou rodičovskou kontrolu. jak ji máme s tatkou zrušit ?? předem dekuji za odpovedi...
    ODPOVĚDĚT



    OdpovědětVymazat
  6. zdílela jsem ti rodinku do galerie 2 holky teen. a batole pod názvem nika TS4

    OdpovědětVymazat
  7. moja rodinka Caliente-Wilson prihlásená :3

    OdpovědětVymazat
  8. moja rodinka Coach prihlásena (položky: hurá do práce,život ve meste,batolata,rodičovstvo

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím niko postavíšmi dům? ale mám jenom rozšíření psi a kočky nic jiného nemám.jo ajinak budeš jště natáčet?

    OdpovědětVymazat