pondělí 31. října 2016

STAVBA DOMU - HANNIN NOVÝ DŮM

Odkaz ke stažení ZDE

2 komentáře:

  1. To jste si postavila pěknou haciendu. :) Já nedávno The Sims 4 taky zapl, když jsou na Xbox Game Pass zdarma. Hodně mě překvapilo, jak se ta hra pořád vyvíjí a posouvá dál. Skoro jsem se divil, že jsem v nabídce nenašel tepelná čerpadla země-voda... To bych si pak připadal jako u nás na stavbě, kde záležitost vytápění zrovna řešíme. Ale Maxis by mohl vydat nějaký hardcore ultimate mód pro náročné hráče, kdy by se řešilo vytápění, ekonomika domácnosti a tak. To by mě asi bavilo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To já hrála naposledy asi The Sims 2 to byla ještě dost ořezaná hra. Ale taky jsem tam měla pár pěkných baráčku. Jinak hra mě docela bavila hlavně to zařizování a stavění baráčku, jsem si to zařídila jak ve skutečnosti bych to chtěla mít. Ale teď už bydlím v takovém podobném pronájmu. Ale ráda bych někdy do bydlet do vlastního bydlení.

    OdpovědětVymazat